Не знам дали е известно на повечето хора, но един голям български държавник и пръв партиен ръководител навремето е започнал изграждане на пристанище в София. Работили са доброволци, а и как няма да са добровлци, като добрволният труд беше задължителен по онова време. Отиваш в събота и неделя доброволно, а там един партиен другар с тетрадка записва... Та за пристанището - защо и е на София пристанище? Ами там е трябвало да се свържат Дунав, Марица и Струма и България да излезе на три морета... Пристанище Павлово!!! Георги Марков го е описал в репортажите си... прочетете го.
Та така писта за Ф1 може и да стане в БеГе. Но първо идиотът Петков трябвада стане пръв държавник и обичан от народа вожд, пък после копай доброволно и с вяра в утрешния ден, бъркай на ръка асфалта, дялай камъни за бордюрите ... има-няма 25 години и готово. Всички далавераджии с имоти ги виждам на обекта с ватенката и мазолестите ръце, обрулени от вятъра, мощно дърпайки от цигарата и вперили решителен поглед в неизменните печалби, които ще паднат от онези 387 кв.м. с УПИ до кръговото за тоалетните на домашните любимци на персонала.
Грандомащината е една от най-противните черти на българския тарикат. По околовръстното на София с колело не можеш да минеш без да ти паднат пломбите, но не - ние писта за Ф1 ще строим. Калдаръм ш`прайм бате... прдон... хасфалт ш`прайм, начи.
А някои от стартовете се провеждат по УЛИЦИТЕ на разни градове... Ама и аз защо ги уголемявам, като е ясно, че фантазията на обикновения зомби не стига чак за такива работи.